جب آپ بچے یا دل کی دھڑکن کو نہیں دیکھ سکتے تو۔۔۔۔۔۔حمل کے آٹھویں ہفتے کا الٹرا ساؤنڈ کیوں ضروری ہے؟

عام طور پر حمل میں جانے والی آپ کی صحت کے بارے میں بنیادی معلومات حاصل کرنے اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے مختلف ٹیسٹ کروائے جاتے ہیں تاکہ پتہ چل سکےکہ چیزیں ٹھیک طرح سے آگے بڑھ رہی ہیں۔ خاص طور پر اگر یہ آپ کا پہلا حمل ہے۔

الٹرا ساؤنڈ کیوں ضروری ہے؟

ڈاکٹر اس بات کی تصدیق کرنا چاہے گا کہ آپ کے بچےکےدل کی دھڑکن ہے – یہ ایک واضح علامت ہے کہ یہ زندہ ہے۔ بعض صورتوں میں، دل کی دھڑکن 6 ہفتوں کی ابتداء میں معلوم ہو سکتی ہے۔ ابھی کے لیے، آپ کو ایک چھوٹی سی شکل نظر آئے گی جو ایک لمبا پھلی کی طرح دکھائی دیتی ہے۔ اگرجڑواں بچے ہیں، تو آپ کو دو اعداد نظرآ سکتے ہیں۔ سر اب بھی باقی جسم کی طرح تقریباً ایک ہی سائز کا ہے۔آپ کو حمل کی تھیلی، اپنے بچے (بچے) کے ارد گرد سیال سے بھری جگہ بھی نظر آئے گی۔ اس کے اندر، آپ زردی کی تھیلی بھی دیکھ سکتے ہیں، جو بلبلے کی طرح کی ساخت ہے۔ مقام پر منحصر ہے، آپ کو ان کے دل کی دھڑکن بھی سننے کو مل سکتی ہے۔

ڈاکٹرز کیا دیکھنا چاہتے ہیں؟

8 ہفتے کے الٹراساؤنڈ کی بنیادی وجوہات حمل کی تصدیق، مقررہ تاریخ کا تعین اور بچے کے دل کی دھڑکن کی تصدیق ہو سکتی ہے۔ سب سے پہلے، آپ کا ڈاکٹرکلیدی جسمانی اشارے تلاش کرے گا، جیسے کہ حمل کی تھیلی ، اس بات کی تصدیق کے لیے کہ حمل رحم میں ہے۔
الٹراساؤنڈ کے ذریعے، ایک ڈاکٹر آپ کے بچے کے سائز کی پیمائش کرکے حمل کی عمر اور مقررہ تاریخ کا تعین کر سکتا ہے۔ حمل کی ابتدائی ڈیٹنگ کے لیے قبول شدہ طریقہ کراؤن رممپ کی لمبائی (سی آر ایل) کی پیمائش ہے کیونکہ یہ پہلی سہ ماہی میں (تقریبا 5 سے 7 دن کے اندر) سب سے درست ہے۔

جب آپ بچے یا دل کی دھڑکن کو نہیں دیکھ سکتے:

کبھی کبھی آپ بچے کو نہیں دیکھ سکتے یا دل کی دھڑکن نہیں سن سکتے ہیں – لیکن اس کا مطلب ہمیشہ بدترین نہیں ہوتا ہے۔ کبھی کبھی اس کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ آپ کے حمل کی تاریخ کے حساب کتاب صحیح نہیں تھے۔ یا دوسری صورت میں، آپ کو بچہ دانی کے ساتھ بڑے فائبرائڈز یا جسمانی مسائل ہوسکتے ہیں جو آپ کے رحم کی اسکریننگ کو مزید مشکل بنا سکتے ہیں۔ آپ کا ڈاکٹر آپ کو اس بارے میں معلومات فراہم کرنے کے قابل ہو گا کہ آپ کے مخصوص کیس میں کیا ہو رہا ہے ۔

حمل کے 8ویں ہفتے میں کیا ہوتا ہے؟

پہلی سہ ماہی آپ کے چھوٹے بچے کے لیے ایک مصروف وقت ہے۔ یہ تب ہوتا ہے جب ان کے جسم کے تمام بنیادی بلڈنگ بلاکس تیار ہو رہے ہوتے ہیں۔ اب ان کے بازو اور ٹانگوں کی کلیاں ہیں، اور اگرچہ وہ جالے ہوئے ہیں۔ دیگر ضروری جسمانی انفراسٹرکچر جیسے ہڈیاں، پٹھےاورجلد بھی ترقی کر رہے ہیں، لیکن ان کی جلد اس وقت بھی نظر آتی ہے۔ وہ ایک مصروف چھوٹی چیز ہیں جو اس وقت مسلسل چل رہی ہے!

8ویں ہفتے کے دوران آپ کیسا محسوس کرتے ہیں؟

پہلی سہ ماہی آپ پر کچھ سخت علامات ہو سکتی ہے، اور تقریباً 8 ہفتے ایسے ہوتے ہیں جب وہ ہائی گیئر میں لگ سکتے ہیں۔ عام علامات میں شامل ہیں:

تھکاوٹ

صبح کی سستی

متلی جو سارا دن رہ سکتی ہے۔

سونے میں دشواری

بار بار پیشاب انا

سینے اور معدے میں جلن کا احساس

نیچے کی لکیر

جب آپ کو پہلی بار معلوم ہوتا ہے کہ آپ حاملہ ہیں (حمل کے ٹیسٹ کے ذریعے)، تو آپ کو یہ دیکھنے کے لیے کسی ڈاکٹرسے رابطہ کرنا چاہیے کہ آپ کو تشخیص اور الٹراساؤنڈ کے لیے کب آنا چاہیے۔ یہ اکثر حمل کی تصدیق کرنے، آپ کی متوقع مقررہ تاریخ کی توثیق کرنے اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کیا جاتا ہے کہ آپ کے بچے یا بچے کے دل کی دھڑکن صحت مند ہے۔

Source

Leave a Reply

Your email address will not be published.

nineteen − sixteen =

Back to top button