زیادہ بال کس چیز کی نشانی؟ سائنس نے جسم پرگھنے بال والوں کو خوشخبری دے دی

انسان کے سر پر اور چہرے پر تو بال موجود ہوتے ہیں جو کہ عام طور پر پسند بھی کیے جاتے ہیں کہ لیکن اکثر جسم پر موجود بال اس حد تک ہو جاتے ہیں کہ پریشانی باعث بھی بن جاتے ہیں۔

ہماری ویب ڈاٹ کام کی اس خبر میں آپ کو اسی حوالے سے بتائیں گے۔

عام تاثر یہی ہے کہ مردوں کے جسم پر زیادہ بال گرم خون کی وجہ سے ہوتا ہے، اگرچہ یہ ایک تاثر ہے مگر سائنس نے اب مردوں کے جسم پر گھنے بالوں سے متعلق دلچسپ تحقیق کی ہے۔

جسم پر گھنے بال اس بات کی نشانی ہوتے ہیں کہ آپ مردانہ طاقت کی نشانی ہوتی ہے، لیکن اب سائنس نے اس حوالے سے دلچسپ رائے دی ہے۔ سائنس کے مطابق زیادہ بال والے مردوں میں ذہانت اور فطانت زیادہ ہوتی ہے، ان کے سوچنے کا انداز عام انسان سے مختلف ہوتا ہے۔

ایسوسی آف یورپین سائیکاٹرٹس کی حالیہ کانفرنس سے ڈاکٹر ایکاراکودی نے خطاب کرتے ہوئے اپنی اس نرالی تحقیق کو پیش کیا، ڈاکٹر ایکاراکودی گزشتہ 22 سال سے جسمانی بالوں اور ذہانت کے درمیان تعلق پر تحقیق کر رہے تھے، ان کے مطابق مختلف پیشوں جن میں میڈیکل، انجینئرنگ، سائنسدانون سمیت دیگر شعبوں میں جو اعلیٰ تعلیم یافتہ اور ذہین افراد موجود ہیں، ان کے جسم پر بالوں کی تعداد بھی زیادہ ہے، یہ گھنے بال جسم کے خصوصی حصے سینے پر نمایاں نظر آتے ہیں۔

بھارتی شہر کیرالہ میں بھی اس حوالے سے تحقیق کی گئی، جس میں اس بات کا انکشاف ہوا کہ میڈیکل اور انجینئرنگ کے طلباء کے جسم پر عام مردوں کے مقابلے میں زیادہ بال تھے۔

دلچسپ بات یہ بھی ہے کہ ذہین افراد کی تنظیم مینسا کے مطابق ذہین افراد کے سینے کے علاوہ کمر پر بھی گھنے بال ہوتے ہیں۔
بشکریہ ٹی آر ٹی اردو۔

Source

Leave a Reply

Your email address will not be published.

1 × 3 =

Back to top button