لاہور: مینار پاکستان پر تحریک انصاف کا پاور شو ،میدان سج گیا

زندہ دلان  شہرلاہو میں تحریک انصاف کے پاور شو کے لیے میدان سج گیا۔

مینار پاکستان  گراونڈ میں  پی ٹی آئی کے جلسے کی  تیاریوں کو حتمی شکل دے دی گئی۔ پنڈال میں کارکنوں کی جلسہ گاہ آمد جاری ہے۔ چئیرمین پی ٹی آئی  اور سابق وزیراعظم عمران خان کھلاڑیوں سے خطاب کریں گے۔

جلسے کے لیےایک سو بیس فٹ لمبا اور چالیس فٹ اونچا اسٹیج بھی لگ گیا۔ انتظامیہ کی جانب سے پنڈال میں شرکاء کیلئے پچاس ہزار کرسیاں لگانے کا دعوی کیا گیا ہے۔

جلسہ میں عمران خان کی تقریر دکھانے کیلئے پندرہ بڑی سکرین نصب کر دی گئیں ہیں۔25 لاوڈ اسپیکر، 900 روشنیوں کے ٹاور بھی نصب کئیے گئے ہیں۔

چئیرمین عمران خان کی آمد پر جلسہ گاہ میں پندرہ منٹ تک آتشبازی کی جائے گی۔جلسہ گاہ کے شرکاء میں 3 لاکھ جھنڈے بھی تقسیم کیے جائیں گے۔

جلسہ انتظامیہ نے انٹرنیٹ بند ہونے کی اطلاعات کے باعث جلسہ گاہ میں تین مقامات پر انٹرنیٹ بوسٹرز بھی  نصب کر دیے  ہیں۔

جلسے کے شرکاء کو فول پروف سکیورٹی مہیا کرنے کے لیے پنجاب پولیس نے بھی تیاری  کر لی ہے۔سیاسی جلسہ پر 4 ہزار سے زائد پولیس افسران اور جوان فرائض سر انجام دیں گے۔10 ایس پیز،25 ایس ڈی پی اوز،59 ایس ایچ اوز،207 اَپر سب آرڈینیٹس،234 لیڈیز پولیس اہلکار شامل ہوں گے

سی سی پی او کے مطابق شہریوں کی سہولت اور ٹریفک کی روانی کے لئے مربوط ٹریفک پلان وضع کیا گیا ہے۔660 سے زائد ٹریفک افسران و اہلکار فرائض سر انجام دیں گے۔

جلسہ کے شرکا کی گاڑیوں کے لئے مختلف مقامات پر مخصوص پارکنگ زونز بنائے گئے ہیں۔سیف سٹی اتھارٹیز کے کیمروں کے ذریعے بھی مسلسل مانیٹرنگ کی جائے گی۔

 

Source

Leave a Reply

Your email address will not be published.

13 + 8 =

Back to top button