پشاوری چپلی کباب پٹھان کیسے بناتے ہیں؟ جانیں ان کو بنانے اور ٹوٹنے سے بچانے کا وہ طریقہ جو پشاور کے شیف بتاتے ہیں

باربی کیو پارٹی کا سیزن چل رہا ہے سب ہی لوگ باربی کیو میں مصروف ہیں۔ کوئی چپلی کباب بنا رہا ہے تو کوئی پشاوری ذائقے قربانی کے گوشت سے حاصل کر رہا ہے۔ پشاور کے کھانے بنانے اپنی پہچان آپ ہیں۔ وہاں کے لوگ چٹ پٹے اور بھرپور ذائقے دار کھانے میں سب سے زیادہ آگے ہیں۔ پشاور کے خاص چپلی کباب گھر میں کیسے بنائیں؟

چپلی کباب بنانے کا طریقہ:

٭ قیمہ بنانے والی مشین میں سب سے پہلے گوشت ڈال کر قیمہ تیار کریں اور اس کے بعد 2 پیاز، 5 سے 7 ہری مرچ اور تھوڑا سا ہرا دھنیا ڈال کر اس کو بھی مشین میں ہی پیس لیں۔ اس کے بعد قیمے میں ایک چمچ ثابت لال مرچ، ایک چمچ کٹی ہوئی لال مرچ، آدھا چمچ زیرہ پاؤڈر، 1 چمچ گرم مصالحہ پاؤڈر، ایک چٹکی ہلدی، حسبِ ذائقہ نمک، ثابت دھنیا پاؤڈر، 1 چمچ انار دانہ، ایک کپ مکئی کا آٹا اچھی طرح مکس کرلیں۔ اب اس کی ٹکیاں بنا کر تھوڑی دیر کیلئے کھلا رکھ دیں۔ اب ان کو توے پر آئل ڈال کر فرائی کریں اور سروو کردیں۔

کباب اگر درمیان سے کچا رہ جائے یا پھر فرائی کرتے ہوئے ٹوٹنے لگے تو:

٭ فرائی کرتے پوئے اکثر لوگوں کے کباب کچے رہ جاتے ہیں یا درمیان میں سے صحیح سے فرائی نہیں ہو پاتے اور بعض مرتبہ کباب ٹوٹ جاتے ہیں تو اس کے لیے سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ جب آپ کباب بنانے کے بعد اس کو توے پر رکھیں تو درمیان میں ایک آئس کیوب رکھ دیں اس طرح کباب ٹوٹیں گے بھی نہیں اور کرسپی بھی بنیں گے۔

پشاوری چپلی کباب میں گوشت کے علاوہ وہ کون سی چیز ڈلتی ہے جو ہم اکثر پھینک دیتے ہیں؟

٭ قربانی کے گوشت کی چربی کو اکثر لوگ پھینک دیتے ہیں جبکہ وہی چربی ان ذائقہ دار پشاوری چپلی کبابوں میں استعمال ہوتی ہے جس کی وجہ سے یہ ٹیسٹی بنتے ہیں۔

Source

Leave a Reply

Your email address will not be published.

one × 5 =

Back to top button