100 روپے میں ٹائلز چمکائیں ۔۔ جانیں خراب اور گندے ٹائلز کو نئے جیسا بنانے کا یہ طریقہ کون سا ہے؟

آج کل ہر گھر میں ماربل کی ٹائلز لگی ہوئی ہوتی ہیں جن کو خواتین عموماً سرف سے رگڑ کر دھو لیتی ہیں اور ایک سے دو مرتبہ تو یہ ٹائلز صاف ہو جاتی ہیں مگر ایک ہفتے بعد پھر سے یہ ٹائلز گندی ہو جاتی ہیں اور اگر کوئی بچہ باہر سے گندے پاؤں لے آئے تو مٹی گھر تباہ ہو جاتا ہے۔ مٹی ٹائلوں کے جوڑوں کے درمیان گھس جاتی ہے۔ اس کو صاف کرنے کے لئے آج بتانے جا رہے ہیں آپ کو کچھ ایسے طریقے جو واقعی کارآمد ہیں۔

٭ ایک پیالی میں نمک، لیکوئیڈ ڈش واش، برتن دھونے والا صابن اور نمک ڈال کر مکس کریں اور ٹائلوں کی صفائی کریں۔ ٹوتھ برش کی مدد سے رگڑ رگڑ کر ٹائلیں صاف کریں۔ اس سے گندگی باہر نکل جائے گی۔

٭ بازار میں 100 روپے کا سستا بلیچ آپ کو باسانی مل جائے گا اس سے ٹائلیں صاف کی جاسکتی ہیں۔ اس کا نقصان نہیں ہوتا کیونکہ یہ سستا ہے اور اس میں پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جس سے فرش پر نشانات بھی نہیں پڑتے ہیں۔

٭ تیسرا طریقہ یہ ہے کہ آپ ایک کپ مٹی تیل لیجیے اس میں 4 چمچ وارنش شامل کرلیں جو فرنیچر کی صفائی میں استعمال ہوتی ہے۔ اس کو مکس کرکے ٹائلوں اور فرش پر لگائیں اور رگڑ رگڑ کر صاف کرلیں۔ اس سے چمکدار ٹائل بھی ہو جائیں گی اور گندگی بھی نہیں رہے گی۔

٭ بازار میں آپ کو ایسڈ تھکنر مل جائے گا جس کی قیمت 450 روپے تک ہوتی ہے۔ اس میں ایک جگ کے برابر پانی مکس کرکے قالین صاف کرنے والے موٹے برش سے ٹائلوں پر رگڑیں۔ یوں آپ کا فرش بھی چمکے گا اور ٹائلوں پر لگے ہوئے نشانات بھی صاف ہو جائیں گے۔

Source

Leave a Reply

Your email address will not be published.

19 − 18 =

Back to top button