2 انگلیوں پر انسانی سر موجود ۔۔ تصویروں کو غور سے دیکھیں اور بتائیں کہ اس میں کیا راز چھپا ہے؟ جانیں یہ تصاویر آپ شخصیت سے متعلق کیا کہتی ہے

دنیا میں کئی چیزیں ایسی ہوتی ہیں جنہیں دیکھ کر ہمیں ہماری آنکھوں پر یقین نہیں رہتا کہ کیا یہ سچ ہے۔ تو جی ہاں آج ہم آپکو ایسی تصویریں دیکھانے جا رہے ہیں جو آپکا دماغ گھما کر رکھ دیں گی۔

کالے رنگ میں موجود یہ کون سا جانور ہے:

یہ بتانے سے پہلے کہ یہ کون سا جانور ہے یہ بتات چلیں کہ یہ جانور اس وقت کھیت میں کھڑا ہے اور وہ بھی ایسا کھیت ہے جس میں فصل ابھی کٹ چکی ہے۔ تصویر کو پہلی نظر میں دیکھنے میں تو ہمیں معلوم ہوتا ہے کہ جیسے یہ کالر رنک کی بلی اور اپنے کسی شکار کی تلاش میں کھڑی ہے۔

پر ایسا ہے نہیں اور آپ تصویر کو دیکھتے ہی سمجھ گئے ہیں کہ یہ بلی نہیں بلکہ ایک مرغا ہے سیاہ رنگ کا جس پر انٹرنیٹ کی مدد سے ایڈیٹنگ کی گئی ہے اور بلی کا سر لگا دیا گیا ہے تو آپ واقعی ایک ذہین آدمی ہیں۔

مزید یہ کہ بغور تصویر کا اگر ہم جائزہ لیں تو دیکھتا ہے کہ اس جانور کے پاؤں اور جسم بلی کا نہیں بلکہ مرغے کا ہے۔ یاد رہے ایسے لوگوں کو کوئی غلطی سے بھی بے وققف نہیں بنا سکتا کیونکہ یہ سامنے والے فرد کے ارادوں کو منٹوں میں ہی پہچان جاتے ہیں۔

انگلیوں پر سر موجود:

ہمیشہ یہی دیکھا گیا ہے کہ انسانی جسم میں گردن پر سر ٹکا ہوا ہوتا ہے مگر یہاں تو سب کچھ الٹا ہی ہو گیا ہے کیونکہ آپ خود اپنی انکھوں سے دیکھ سکتے ہیں کہ انسان کے ہاتھ کی 2 انگلیاں موجود ہیں اور ان پر پورا انسانی سر موجود ہے۔

صرف یہی نہیں بلکہ آنکھیں، ناک، کان، بال، ہونٹ اور داڑھی بھی موجود ہیں۔ یہ تصویر دیکھ کر آپ بھی دھوکہ کھا گئے نہ۔ پہلی نظر پڑتے ہی کوئی بھی یہی سمجھتا ہے کہ جیسے یہ حقیقت ہے مگر ایسا ہے نہیں کیونکہ یہ بھی جدید دور کی ایڈیٹنگ کا کمال ہے۔

مگر یہاں ان سب لوگوں کی بد قسمتی ہے کہ جنہیں ان تصویروں کی حقیقت سمجھ میں نہیں آئی اور انہوں نے جو دیکھا اس پر یقین کر لیا، پر ایسے لوگوں کی اس دنیا میں کوئی بھی آسانی سے دھوکہ دے سکتا ہے۔ اس لیے آپ سب کیلئے ضروری ہے کہ جو چیز بھی دیکھیں اس کی جانچ پڑتال ضرور کریں۔

Source

Leave a Reply

Your email address will not be published.

twenty − eleven =

Back to top button